سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یارَبَّ الحُسَینِ ، بِحَقِّ الحُسَینِ ، اشفِ صَدرَالحُسَینِ ، بظُهورِالحُجَّة

 تولد حضرت علی و روز مرد و پدر مبارک

یکسری حرفها و کار ها رو نمی فهمم شما که می فهمید بهم جواب بدین

1. من نمی فهمم اگر همه برنامه هایی که تو تلویزیون پخش میشه بیننده زیاد داره پس چرا تعداد بشقاب نذری هاپوزخند (همون ماهواره )چرا انقدرداره به تعدادش اضافه میشه؟

2. من نمی فهمم توی تلویزیون همه مجری ها اعتقاد های مذهبی خیلی زیادی دارن و خانم ها باحجاب کاملند پس چرامجری ها دارن سر از آن سوی مرزهای ایران درمیارن و خانم های بازیگر توی اینترنت عکس های یه جور دیگه دارند؟یعنی چی؟

3. من نمی فهمم اگر پسر ها و دخترها انقدر خوب و مومنن که میرن اعتکاف نماز می خونن روزه میگیرن با حجابن چشم هاشون درویشه پس چرا هر سال گشت ارشاد راه میفته؟یعنی چی؟

4. من نمی فهمم زمانی که رییس جمهور یا هر مقام بلند پایه نظام میرن به یه شهری کلی آدم میرن استقبال و همه هم این مقامات رو از جان خودشون بیشتر دوست دارند پس چرا تو اتوبوس تاکسی و  مهمونی های خانوادگی یه شکل دیگه حرف میزنن؟یعنی چی؟

5. من نمی فهمم اگه همه مردم ایران از آمریکا و غرب متنفرند پس چرا انقدر مهاجرت به خارج زیاد شده؟یعنی چی؟


6.من نمی فهمم تمام خانم های ایرانی وقتی تو تلویزیون ازشون راجع به حجاب می پرسن حجاب رو لازم می دونن پس چرا وقتی می خوان برن مثلا کشوری مثل دوبی وقتی هنوز تو هواپیما هستن حجاب لازم نالازم میشه؟

7.من نمی فهمم این همه چادر با اسامی مختلف چه جوری یک شبه تولید شد؟یعنی چی؟

8.من نمی فهمم چرا وقتی اسم نمایشگاه حجاب میاد تمام حجاب ها میشن وارداتی و ازکشور لبنان میان و مورد حمایت قرار میگیره ولی مد ها که از کشور های دیگه میاد دارای اشکاله . باید ایرانی اسلامی باشه حجاب لبنانی کجاش ایرانیه؟یعنی چی؟

9. من نمی فهمم چرا یه خانم خارجی وقتی میاد ایران باید به قوانین ما احترام بذاره و حجاب داشته باشه ولی یه خانم ایرانی در کشور دیگه باید حجابشو بر طبق شرع  رعایت کنه؟(خب در شرع خانم مسیحی و یهودی این حجاب نیومده)

من واقعا نمی فهمم

 

پی نوشت: 

 1.بین سوال 9 و 6 اختلاف است  این دو دوسوال راخواهشا با هم مخوطش نکنید اگر توضیح خواستید بعدا اضافه میکنم

2. بازم نمی دونم داشتم اما یه جورایی نمی شد گفت به دلایلی



برچسب‌ها: سیاسی
+ تاریخ دوشنبه 91/3/15ساعت 8:32 عصر نویسنده پارمیدا | نظر